اصفهان Options

Wiki Article

ساعت بازدید: در نیمه اول سال ساعت بازدید از ۹ تا ۱۲:۳۰ و ۱۴ تا ۱۷ و در نیمه دوم سال از ساعت ۹ تا ۱۱:۳۰ و ۱۳ تا ۱۶:۳۰ است.

برای رفتن به باغ چهلستون فصل بهار و یا تابستان را پیشنهاد می‌دهیم؛ تا در هوایی خنک و مطبوع از طبیعت و هم‌چنین زیبایی معماری بنا لذت ببرید.

در هر صورت، فصول بهار و پاییز (به‌ویژه ماه‌های اردیبهشت و مهر) بهترین زمان سفر به اصفهان محسوب می‌شوند و بسیاری از گردشگران این زمان‌ها را برای سفر انتخاب می‌کنند. اگر به‌دنبال سفر ارزان‌تری هستید، در طول زمستان با کاهش قیمت بلیط و هتل و... مواجه خواهید شد.

اسناد افشاشده نشان می‌دهند که در حدود چهار هزار مترمربع از این باغ در سال ۱۴۰۱ به شرکتی موسوم به "پیروان اندیشه‌های قائم" متعلق به کاظم صدیقی و دو پسر او به نام‌‌های محمدمهدی و محمدحسین واگذار شده است.

خاتم کاری، میناکاری، ادوات مسی، قلم‌زنی، پارچه‌های قلم‌کاری، فیروزه‌کوبی، ملیله‌کاری، قالی، سفال و سرامیک و.

از دیگر غذاهای محلی اصفهان می‌توان به کباب مشتی (کباب زردک)، کله جوش، حلیم بادمجان، قیمه ریزه، یخنی لوبیا (گوشت لوبیا)، نخودآب، حلیم ماش و قمری و کوفته شویدباقالی اشاره کرد. نمی‌توان از غذاهای اصفهان حرف زد و صحبتی راجع به آش‌های خوشمزه آن نکرد.

پل خواجو عجایب زیادی دارد که از آنها می‌توان به مجسمه‌های شیر سنگی و شمع پل خواجو اشاره کرد.

پیام تسلیت برای «قصاب تهران»؛ دردسرهای بی‌پایان رویکرد غرب در برابر جمهوری اسلامی

کوهستان صفه، از جاهای دیدنی اصفهان در دل طبیعت است که کوهی از رشته کوه زاگرس است که در جنوب اصفهان قرار گرفته است.

اگر با ماشین شخصی به اصفهان سفر کنید، با شارژ here اصفهان‌کارت هزینه‌ پارکینگ را هم می‌پردازید. 

هدف از این کار معرفی طبیعت و اقلیم ایران و جلوگیری از تخریب آن بوده است.

پس از افشای اسناد زمین‌خواری کاظم صدیقی، امام جمعه تهران، حسن مرادی، مدیر حوزه علمیه خمینی گفت صدیقی شخصا سند انتقال زمین به شرکت خصوص خانوادگی را امضا کرد.

پل شهرستان اصفهان قدیمی‌ترین پلی است که بر روی زاینده رود ساخته شده.

جاباما با ارائه امکاناتی مانند انتخاب بازه قیمت، به شما کمک می‌کند تا بتوانید با هر بودجه‌ای، ویلا، اقامتگاه موردنظرتان را رزرو کنید. اگر با بودجه‌ای محدود به دنبال اجاره ویلا ساحلی در شمال باشید، می‌توانید با خیال راحت با جاباما گزینه موردنظرتان را پیدا کنید. حتی اگر برای سفری لوکس و خاطره‌انگیز، دنبال اجاره ویلا استخردار در شهرهای مختلف ایران باشید، می‌توانید آن را به راحتی در جاباما انجام دهید.

Report this wiki page